Subject: Re: Kiri
From: "Farad Group" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 09:15:43 +0300

Tere

Loomulikult vajab Kuivastu tee laiendamist.

1. Sain lisatud kirja kätte.
2. Vestlesin äsja telefonitsi Transpordiametist pr Kärt Aardamiga (tel 5853 
5072)
3. Soovin põhiprojektis (hetkel eskiis) mahasõitu Kõrtsiotsa kinnistule.
4. Hetkel joonise järgi on soovitava äralõike pind ca 115 m2, sain aru, et 
see võib muutuda
5. Hetke finantside/plaanide kohaselt oleks maakorralduslikud tehingud 2025 
ja ehituse algus 2026.

Lugupidamisega

Urmas Vahur
50 87 763
Farad Group OÜ

On 8. Apr 2024, at 18:23, <[email-masked]> <[email-masked]> 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Palun kinnitage dokumendi kättesaamist kirjaga e-posti aadressile 
[email-masked]

Pealkiri: Riigiteel 10 Risti–Virtsu–Kuivastu–Kuressaare tee km 68,1-69,1 
Kuivastu sadama liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 08.04.2024

Registreerimise number: 8-1/24-008/5943-1.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

<8-124-0085943-1 08.04.2024 Valjaminev kiri.asice>